Hopp over seksjon - Til hovedinnhold - Topp

Hage- og grovavfallsordningen 2018

Gjelder kommunene Holmestrand, Horten, Re og Sandefjord ( tidl Andebu og Stokke).


Du kan bestille enkelthenting en gang vår og høst til fastsatte datoer, eller en abonnenmentsordning som innebærer en henting vår og høst til fastsatte datoer. Bestillingen må gjøres innen fastsatte frister. 
Henting av hage-og grovavfall og bestilling av hageavfallssekker er ikke inkludert i renovasjonsgebyret i din kommune. Sjekk priser som gjelder i din kommune her.

Bestillingsfrister:
(gjelder både enkelthenting og abonnementsordningen)
Vår 2018:
Hageavfallssekker: kan bestilles i uke 9 og 10, siste frist for bestilling er fredag 9. mars.
Bestilling sendes til bestilling@vesar.no.
Henting av grovavfall: Frist for bestilling henting av grovavfall erfredag 16. mars. Bestill
Henting av hageavfall: Frist for bestilling henting av hageavfall er fredag 20. april.Bestill 

Priser på sekker og henting av avfall:
Gebyret for enkelthenting vil bli fakturert på neste faktura med kommunale gebyrer.
Gebyr for abonnement fordeles over fire terminer på faktura med kommunale gebyrer.
Prisen for abonnement og enkelthenting av hage- og grovavfall samt for hageavfallssekker kan variere fra kommune til kommune. Sjekk her for å finne gjeldende priser for din kommune.

Hageavfall:

Gress/løv samles i pappesker eller papirsekker.
Kvist kuttes til 1 meters lengder og buntes sammen med tau.
Maks 25 kilo pr enhet, maks 15 enheter pr husstand.
Klikk her for mer informasjon!

Grovavfall:

Grovavfallet skal buntes sammen slik at renovatøren lett kan se hva det er.
Maks 50 kg pr enhet. Lengde: 2 meter. Maks 15 enheter pr husstand.
Klikk her for mer informasjon!

Obs! Det er viktig at du overholder fristene for bestilling, se over!

Til toppen av siden

SØK

Hjem Sideoversikt Send oss e-post Utskrift

Telefon 33 35 43 80 post@vesar.no

Topp

Vestfold Avfall og Ressurs AS © 2006-18 - Innholdsoversikt

Nettside levert av Godt Sagt
Miljøfyrtårn